.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوی دیدار تیم ملی فوتبال جوانان وپرسپولیس قائمشهر

 دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال جوانان ایران و تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید .

به گزارش شمال نیوز از ایرنا ، در این دیدار که عصر روز دوشنبه در زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر برگزار شد ، شاگردان ˈ علی دوستی مهر ˈ سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران ، مقابل تیم دسته اولی فوتبال کشور به تساوی رضایت دادند .

گل تیم ملی فوتبال جوانان ایران را در این دیدار ، ˈ محمد پازاج ˈ در دقیقه 47 به ثمر رساند و گل تیم پرسپولیس قائمشهر نیز توسط ˈ اصغر رامشگر ˈ در دقیقه 68 به ثمر رسید .

تیم ملی فوتبال جوانان ایران اردوی آماده سازی 5 روزه خود را از روز شنبه هفته جاری در مازندران آغاز کرد و با حضور 27 بازیکن حاضر در اردو ، تمرینات خود را برای حضور قدرتمندانه در رقابت های جام جهانی کوچک که 12 تا 22 دی ماه به میزبانی روسیه برگزار می شود برگزار می کند .

تیم ملی جوانان ایران در این رقابت ها با تیم های فنلاند ، اسلواکی و بلاروس همگروه است و برای صعود از این گروه تلاش خواهد کرد .

ˈ آرمین هاشمی ˈ ، ˈ مصطفی هاشمی ˈ و ˈ مبین عزتی ˈ مازندرانی های حاضر در این اردوی آماده سازی هستند که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم تلاش می کنند .

تیم ملی فوتبال جوانان ایران همچنین عصر فردا در زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر با تیم فوتبال منتخب بابل دیدار خواهد کرد . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.